Subject: RE: Kiri
From: Alice Laanemägi <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Oct 2024 17:10:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Oleme Teie kirja kätte saanud ja registreerinud selle 
dokumendihaldusprogrammis. Samuti edastasime Teie kirja Tallinna 
Linnaplaneerimise Ametile, kes viib läbi Lõuna tn 50 ehitusprojekti 
menetlust.

Parimate soovidega,

Alice Laanemägi

Nõmme arhitekt

Volitatud arhitekt 7

Linnamajanduse osakond

Tel +372 6457300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, October 14, 2024 4:55 PM
To: Alice Laanemägi <[email-masked]>
Subject: Kiri

Registreerimise kuupäev: 14.10.2024

Registreerimise number: 9.3-1/24/9189-2

Lugupidamisega

Terviseamet
Telefon 794 3500
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee>

  <http://www2.rik.ee/delta/logo_ta.png>

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud 
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage 
saadud kiri koos kõikide lisadega.
NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide avaldamine kõrvalistele 
isikutele on keelatud